
Benoit is iemand die graag bezig is maar toch houdt van rust.
Drukte is niet mijn ding.
Over het algemeen ben ik een vrij rustig persoon die mensen sterk aanvoelt.
Ik ben te vroeg geboren met 1980gr.
Misschien lijk ik een braaf, fragiel persoontje te zijn maar niets is minder waar!
Mijn grootse passie is voetbal.
Voetbal betekent heel veel voor mij en heeft me al veel geleerd. Hoe rustig en lief ik in het dagelijkse leven ook ben, op het voetbalplein ben ik een vechter.
Tegenspelers mispakken zich vaak aan mij! Als ik iets op de voetbal heb geleerd dat van mij maakt wie ik ben dan is dat Volharding en omgaan met onrecht en emoties.


Na een zware blessure opgelopen op match heb ik 2 operaties doorstaan. 1 jaar en 3 maand gerevalideerd.
Nooit opgeven, hard werken en voor je dromen blijven gaan! Dit is de grootste levensles die ik toen meekreeg.
Vandaag werd mijn volharding beloond want na 2 jaar hard werken sta ik eindelijk bij de beloften van mijn interprovinciale ploeg. De eerste ploeg en wie weet misschien ooit toch een stapje naar professioneel voetbal blijven mijn objectief!
Naast voetbal hou ik zielsveel van dieren.
Alle dieren, maar vooral mijn huisdieren.
Mila, ons kooikerhondje, is altijd vrolijk en blij als we thuiskomen. Ze is een oude, rustige en super lieve hond.


Max is mijn Main Coone.
Ik kreeg Max 2 jaar geleden van mijn broer. Max was een poes met een trauma en het duurde 2 weken voor hij van onder mijn bed wou komen waar hij was gaan schuilen toen hij bij ons aankwam.
Met heel veel geduld, liefde en respect voor hem groeide stilletjes aan een hechte bad tussen ons.
Hij weet altijd als ik thuiskom en komt dan vanuit het bos aangelopen om mij te verwelkomen. Hij is een ongelooflijke, slimme en aanhankelijke poes geworden. Het duurde maanden maar nu is Max mijn maatje.
Verder studeer ik media en entertainment business aan de Thomas More hoge school in Mechelen.
Als ik nog wat tijd over heb werk ik als jobstudent in de Horeca.
Het allerliefste sta ik achter de bar maar werk ook in de zaal.
Ik heb al in een aantal restaurants gewerkt maar momenteel werk ik afwisselend in De Mouterij in Breendonk en de Thermen in Londerzeel.



